"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 9, 2012

Katil Patah,Ganas kau




Percaya atau tidak, katil aku patah kurang dari 10 minit yang lalu ketika aku sedang eksaited nak naik atas katil. boleh pulak kan? haha. berat sangat ke tuan ko ni ha wahai encik katil? (lagi mahu tanya kan ;P) boleh pulak kau nak patah sekarangkan. kuang hajooo ko ye. nasib abik aku ni belum kahwin lagi. kalau dahhh memang lain dah ceritanya. huhu.

niat dihati memanglah teringin nak beli katil baru yang comey tapi macam tak berbaloi pulak nak beli sekarang rasenye. ingat bila dah pindah rumah baru nak beli yang baru. takut kalau beli sekarang bila pindah umah baru nanti dah buruk pulak. tapi masalahnya sekarang, tahun bila pulak aku nak pindah kan.? haha. siapa nak tolong jawab tuh.

so encik katil, silalah bertahan dulu ye. mohon sangat ni ;p

tapi apa2 pon nak berangan jugak. kalau beli katil baru and time tu i kerja kat HSBC lagi, i nak beli katil macam ni


haa.. pasal ape? pasal aku kerja malam. kalau beli yang ada tiang camni boleh letak langsir (langsir ke orang panggil. ah lantak) so bila hari dah siang sedap jugak aku nak tidur kan. tak adalah tidur aku terganggu dek sinar mentari. kan tidur tu penting. hihi.

oh dah pulul 1.30 pagi. time to sleep. bai=)


2 comments:

nur said...

Nak katil mcm ni jugak..

masmaribellmastura said...

huhhuhu..boleh pulak.. nasib baik la boleh guna lagi.. kalau tak, laju je duit keluar..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...