"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 20, 2012

bila aku tension




seminggu dua ni aku memang admit yang aku memang stress pasal kerja. stress tak hingat punya. macam2 masalah. macam2 hal. segala bagai jenis error. lepas satu satu. aku rasa macam dah fed up gila. kalau ikut kan hati gila aku memang rasa nak berenti dowhhh.. tapi apa gila aku nak berenti kalau tak dapat kerja lain. sape pulak nak bayar hutang aku yang keliling pinggang tu. memang tak dapat ah. buat naye bapak aku aje.

so, aku cuba bertahan dan akan terus bertahan. tak tahulah sampai bila. tapi apa yang aku mampu aku laku kan buat masa ni hanya bersabar!!

and seminggu dua ni jugak aku perasan aku dah ada tebiat baru. tebiat bila aku stress. apa? tebiat nak mampus? oh tidakkk. sungguh longkang mulut korang yer. haha.. nak tahu apa? bila aku stress je sekarang ni aku akan tidor. tidor yang stok2 macam kau tak tidor setahun. biasa kalau aku bangun tidur jaranglah aku nk tidur balik selama ni. tapi semenjak dua menjak aku dah pandai stress ni aku keje asyik nak tidor je. lepas sejam tidor.. lepas sejam tidor. tengah tengok tv pon aku bantai tidor. lepas makan wajib tidor lah. sebelum nak kuar umah nak pi kerja pon aku tidor. even lagi 10 minit nak kena kuar umah pon aku bantai tidor lagi. memang giler ahh.

tapi bila aku tak stress okey je.

hai.. tak tau lah nak hidup macam ni sampai bila....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...