"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 10, 2012

"Hubby"



one of my ofismate aku sorang ni, laki dia selalu call ofis nak cakap ngan dia. yalah, jarang jumpa kan. si suami kerja siang yang si isteri pulak kerja malam. kesian. so sometimes aku yang angkat phone. walaupun aku tahu tu yang call tu laki ofismate aku, tapi kekadang aku tanya jugak sape kat talian.

"may i know who's on the line please?"

" ni hubby dia"

hubby?? pelik pulak aku dengar bila lelaki sebut hubby. hiks. selalu perempuan je guna. ofismate aku pon bila tanya aku pon dia guna istilah "husband i ada kol?".

sebenarnye aku nak cakap aku nak tumpang jeles je. atleast dia ada jugak 'hubby' nak call tiap2 malam kan. ;p untunglah orang ada laki.

oh ye. tadi aku baru daftar streamyx. hoyeahhhh. cuke.cuke. ada ke patut orang TM tu offer yang RM110 punye kat minah sengkek macam aku ni.. uihhh tak ada makna aku nak bayar sampai RM 110. baik amik Unifi ye dop?. amik RM 60 sudeyhhhh.. laju je kowt. aku tengok cousin aku pakai ok je. hopefully=.='

alahai, tak sabar nak terminate celcom bb aku yang super lembab ni. nak bukak satu web pon sempat gi berak dulu wes. lembab sangattttt. kan aku dah curang. ;p

agaknye ni reaksi Celcom bila aku cakap nak terminate service dia
.
.
.
v


ada aku kisah?




heheheheeh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...