"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 7, 2012

Impian Cik Cura




sejak dua menjak ni ramai pulak lah yang suggest kan aku beli jusmate 5 dr rozmey tu. sirius. dua tiga orang tak kurang dok suruh aku minum jusmate tu. katanye ada member2 diorang dah berjaya kuruskan badan lepas guna produk dr Rozmey tu.

sebenarnya kau kecik hati jugaklah bila orang suruh2 aku beli produk2 untuk kuruskan badan ni. yalah orang macam aku ni badan je besau tapi hati tak tentu lagi besau yo. haha.. tapi aku pikir positif aje lah. agaknya mereka2 ni sayang lebih kat aku gamaknya sebab take care terlebih kan sampai hal body aku pun nak ambil kisah. ;p

kalau betullah jusmate5 ni boleh buat kita kurus aku memang nak sangat beli kot. siapa tak nak kurus hoi. ko tak nak ke? tapi kalau takat harapkan jusmate aje tapi makan tak jugak control pon tak guna jugak kan.

kalau korang nak tahu nafsu makan skarang ni tak boleh nak habaq lah. kalau sehari tak dapat nasik mengelegak perut aku dibuatnya. lepas tu sekarang ni aku dah tak makan makanan2 kesihatan ni. kalau dulu sup, tom yam, ngan yong tau fu memang favourite aku tapi sekarang sebelah mata pon tak tentu aku pandang weyh. bak kata nenek aku kalau nak tengok aku makan benda2 sihat ni, " in ur dream okeyh" kelas kau nek!

tapi impian nak kurus tu tetap ada. tak pernah mati dalam hidup aku. ceh. ayat aku memang tak nak kalah kan. haha. cuma sekarang ni aku kena cari sumberinspirasi untuk kurus. korang rasa macam mana ek?

ofismate aku cakap kalau kita betul2 nak jaga badan kita then kita patut pi jumpa doktor and check darah kita. motiffff???? haha. tapi betul jugak kan. cuba korang bayangkan korang pergi check darah kat kat mana2 klinik and doktor tu sah kan korang ada penyakit darah tinggi or paling best sakit jantung??? perghhh...

bulan 3 ni insyaALLAH aku akan dapat bonus dari HSBC. harap2 dapat lebih lah. ingat 1/3 dari bonus tu aku cadang nak spend kat London Weigh ka.. Marie France ka.. gempak jugak tu kan?? ermm... ;P

doa2kanlah aku murah rezeki yer




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...