"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 26, 2012

layann je




Layan jugak tengok citer Badul petang2 nikan..

heheeee

ekcuali, aku perasan lah, malam2 on weekdays tak ada citer sedap pon kan. bukan sedap untuk dimakan ye. tumbuk karang sape yang cakap cenggitu grrr. even raya cina ari tu pon tak ada cerita best.

tapi bila siang2 ni banyak pulak citer best. bagi aku best lah. tak tahulah korangkan.=P

bile weekend nak tengok cerita best, bila tak ade cerita yang nak ditengok tu rase stress bebeno pulak. pakai astro beyond dah. channel kau sebut je nak ape. macam2 ada (tagline astro) tapi tetap tak ade cerita sedap.

dulu orang kata tak ada astro movie, tak ada makna lah kau ada astro kan. dek sebab kan terpengaruh dengan bisikan syaitonnn aku pon pasang lahhh astro movie. aku rasa semua cerita tak sedap pon. bosannnnn. bila kat umah orang or kat lepak kat mamak, ade pulak cite sedap. kuang ajo kan. ari tu nak sangat tengok maharaja lawak. rasa out of date pulak bila orang update pasal maharaja lawak. tak boleh jadi ni, maka pasanglah astro warna pakej mustika, habis je maharaja lawak mega, paling menyampah bila tayang cite kiah pekasam. tak bukak2 dah.. adoii..

^.^

sekian bebelan dari saya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...