"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 8, 2012

Nak kembali aktif


ade sorang kawan yang aku kenal masa aku kerja kat Chulan Construction dulu message aku kat fb tanya nape aku ni sombong sangat.. kalau online tu tak pernah nak tegur. bila di tegur pon tak pernah nak balas.. sori, aku pon tak sempat nak print screen massage kawan aku tu sebagai bukti. ekceli die bukanlah orang pertama. fahimah, kawan aku masa kat uitm segamat dulu pon pernah tegor benda yang sama.




sebenarnye bukan diorang jerr.. ade la beberapa orang kawan baik yang lain.. aku pon dah tak ingat sangat..

pada kawan2 tersayang... aku pon tak tahulah nak kata ape.. maaf yerr.. lagi pon kekadang korang message tak kena masa.. bile aku nak reply je korang dah offline.. huhu 1 more thing, aku ni tersangatlah jarang tengok sape yang online. kadang2 tu memang saje aku tak tengok sebab dulu mase aku tgh gila facebook, aku pon selalu gak tegur orang yang online. lepas tu orang tu terus offline bila tengok aku online. takut aku message dier lettew.. tak ke sakit hati aku mase tu.. ='( sedih tawww..

tapi InsyaALLAH lepas ni aku cadang nak aktif berfb balik. untuk rapat kan silaturrahim. so friendsss... maafkan aku yer=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...