"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 12, 2012

seuntai kata untuk dirasa

bebaru ni my mxclassmates masa kat mrsm jasin dulu plan nak buat mini gathering on this coming April. diorang plan nak buat kat Seoul Garden IOI Mall Puchong. i rasa 8 of us i mean our classmatess have already confirmed their attendances. tapi entah kenape i don't feel to come at all. huhu. rasa nak tekan je butang decline. hehehe. tapi tak sanggup pulak nak jadi orang pertamakan.

honestly speaking, i tak rapat sangat dengan my classmate masa i kat MRSM Jasin as compared to masa i kat MRDM PDRM. kawan yang paling rapat pon adalah Wawa. She's my best friend. kawan yang sangat baik and sangat manja jugak.=). and seorang lagi adalah pjot. pjot memang rapat ngan aku sampai ke segamat. tu ajelah. yang lain2 memang tak rapat sangat. ekcuali, kalaulah Allah bagi i peluang kedua, and i dapat patah balik masa waktu i form 4 and form 5 dulu, definitely, i akan cuba rapatkan diri dengan diorang semua. terasa macam i dah sia-siakan masa remaja i pulak.. just imagine, i tak boleh nak recall balik pon kenangan masa form 5 dulu. wuwuwuwu.

nak kate aku ni anti social pon mungkin jugak kot. tapi kat hostel aku lah hero. haha. tak adalah. kira kat hostel aku ramailah kawan cuma kat kelas je lah aku cam tunggul sikit. tapi all my classmate okey je. diorang very friendly cuma aku jelah yang tak merapatkan diri ngan diorang especially budak lelaki.

alahai.. ruginyalah. kalau tak mesti aku rasa nak join gathering tu. menyesal pulak rasa dulu aku jadi pendiam sangat.

oh ya.. memori yang aku boleh ingat and yang paling memalu kan kot, naik gunung ledang tapi tak sampai suku aku nangis2 nak turun balik. huahuahua.. boohohooo.. buat malu jekan. bodohnyelah! kenapalah aku ingat balik. tapi yang lawaknye mase tu cikgu ahadiah (HEA kot) amik i kat kaki gunung ledang and dia boleh cakap ape kat i tau;

"saya tengok awak pon saya dah terpikir boleh naik ke awak ni gunung ledang. ermm memang betul pon"

boleh dia cakap macam tu? grrr. and then, her sedara, i pon tak ingat siapa.

"patut lah budak ni tak boleh naik, awal2 lagi dah doa macam tu. hahaha"

adess. okeylah. atleast ade jugak kenangan kan daripada tak ada.=)

apa2 pon i memang berbangga dapat kenal my exclassmate masa kat Jasin ni. diorang semua pandai2 and belajar sampai kat overseas. i just proud to be part of them even i xadalah pandai cam ngan diorangkan=)

*gambar selingan*



plishhh jangan nak menggatal spot i yang mana satu. babab karang!
i tak cun dulu wuwuwu (macamlah sekarang cun weks)



bai


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...