"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 28, 2012

Gempar! Jatuh cinta dengan pemandu bas?



Salam 1 Malaysia pada semua pembaca blogku sekalian. *terskema pula daku malam ni huahuahua*

Gempar x tajuk post aku hari ni? Haha.. Gempar lah sangat kan. Ekcuali sebenaq aku nak habaq kat uolls yg aku suke bebeno nengok muka pemandu bas yang aku naik hari2 sorang ni. Kalau turn dia bawak bas je mesti aku rasa nak melompat je. Aww gatai sungguh aku ni. Paling best kalau time tu dia bawak van bukan bas. Confirm aku dok belakang dia. Kih kih kih *miang sungguh.

Yang aku suka pasal mamat ni, walaupun dia cuma pemandu bas tapi dia punya gentlement boleh tahan uolls. Selagi kau tak duduk elok2 kat tempat kau dia tak akan gerak weyh. Kalau pemandu lain tak sempat kau jejak kaki diorang dah drift. *ni aku over tipu haha

Uolls nak tahu tak sejak aku tengok muka mamat nilah baru aku sedar yang si jejai (bf pasha sendat) tu sebenarnya hensem jugak . Sirius uolls. Sebab muka mamat bas ni gila seiras kot ngan muka jejai tapi mamat bas ni versi hensem sikit tapi miskin je. Eh suke suki aku je ckp org miskin kan. entah2 anak tokey balak ke. keje bawak bas ni sebab bapak dia cabar suruh carik duit sendiri sebab masa muda2 asik nak kedarah duit mak bapak jekan. tak pon mamat bas ni adik jejai kot. dahlah dua2 suka pakai topi. Hoho.. gila banyak tengok drama melayu aku ni kan.

Jadik kesimpulan dari entri ni adalah sebenaqnye jejai tu hensem lah. Kalau tak tak adalah nora danish n pasha sanda selera ngan dia. Ade ke patut ade orang jejai tu orang indon. Haha.lawak tul. Padahal anak mnteri kot.




perghh sama siyot ngan muka pemandu bas aku tu. aku pon konpius ni betul2 jejai ke mamat yang bawak bas tu. kahkahkah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...