"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 18, 2012

Its my birthday

Alhamdulillah.. hari ini genap sudah 25 tahun umur aku. bermakna sudah suku abad aku berjuang sebagai khalifah di bumi Allah ni. SubhanaAllah syukurrrr ya amat.

tahun ini kalau boleh aku nak ennjoyyyy! (sambil tangan ditujukan keatas seperti nora danish).hahaha. oh why?? buang tebiat ke ape aku ni kan? ohhh tidakkk. bukan buang tebiat dik nonn. hidupku masih panjang lagi (jika diizinkan Allah) InsyaAllah. bukan apa.. tahun ni aku berusia 25 tahun kan. it such a huge number for me ayayayai.. yet still consider muda lagilah tapi muda yang dah hujung2 lah.. huhu. so for this year i just want to live my young life to the fullest. nak blog warna pink berry2 macam sekarang ni.. next year no no more okey. ini bagi aku lah. mungkin bagi orang lain, nak minat pink ke ape tak kira umur. suka hatilah kan. tapi tu orang lainnn. bagi aku, ni apa yang aku fikir. so.. please don't feel offended k sayang.. amboi.. sayang lagi aku bagi.

masa aku layan facebook semalam tak sangka2 jumpa pulak menatang bawah ni. wah sangat teruja aku baca taw. teringat zaman gua kecik2 dua. ha.. tetiba je gua kan kan.


teringat pulak zaman kecik2 dulu main longkang kat kawasan rumah dengan pakai skirtnye, conteng dinding flat, main masak2 main kahwin2. haha.. it was such a great time. unforgettable.

=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...