"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 31, 2012

Dulu dan Sekarang


Banyak beza sejak aku bertukar hp baru ni.

1) tak boleh nak berenggang dengan charger. Kalau dulu masa aku pakai 'blackberra' aku seminggu sekali je aku cas hp kot. Kadang2 sampai batt dah kong 2 hari baru aku cas pon ade. La ni, kalau bertenet sejam pon batt dah tinggal suku. Terpaksa laah cas hp. Dah lah aku ni memang bangsa pemalas nak cas hp. Haha.

2) Kalau dulu hp blackberra aku tu tak pernah kluar bag uollz. Kalau keluar pon semata2 nak buat jadi alarm senang nak bangun pagi je.

3) kalau dulu kalau orang call haram aku nak angkat. Pasal dulu hp dok dalam bag ja susah nak dengar tapi la ni tak sempat nak berdering aku dah angkat. Hihi. Al maklum lah 24 jam berkepit kan.

4) kalau dulu jumpa member lama, haruslah nak tukar2 fon number ke ape kan. Malu punya pasal sanggup bagi statement "aku tak bawak hp". Tapi kini tidak lagi. Bwahahaa

Tapi walau macam mana sanggih hp kita pakai tapi kalau batt cepat habis pon tak guna jugakkan. Dok sedap sangat mengadap internet sampai tak sedar batt kong. Lepas tu bila time emergency tak boleh nak pakai pulak. Tak ke haru. Time tulah baru nak ingat kat blackberra yang dah di campak ntah kemana. Haha

So my blackberra dearie,

Kau tetap di hati ku cayank.

Location : Jalan Teknokrat 3, Cyberjaya, 63000 Cyberjaya, Selangor,
Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...