"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 1, 2012

Hi March!!



today is the 2nd day of March, and i feel sooo excited to write this entry=D sebab??? hehe.. ekcuali aku saje meng"eksaited"kan diri aku untuk menaik kan lagi semangat aku untuk menulis kat blog yang tersayang ni. xD hoyeah hoyeah! yelah, last month aku jarang gila updates kot. so frustrated okey. kalau boleh bulan ni kurang kan lobang2.

tetiba teringat pulak masa zaman mula2 berbelog dulu, memang niat buat belog ni sebab nak mengabadi kan saat2 terindah dalam hidup kat sini. so bila dah tua2 nanti boleh bace balik. tapi macam tak berape nak tercapai je. ofkos banyak benda yang aku tak kongsi kat sini. each either sebab malas or terlalu sulit utk dikongsi. and definitely bukan sebab nak kejar follower or nak orang bace belog aku yang tak semenggah ni. tapi, when the time goes by, bila tengok blogger2 lain follower riban2 teringin pulak nak ade followers yang ramai. gigih join kempen tambahkan followers. tapi nan hadooo jugak. followers ciput gak. traffic pon kejap tinggi, kejap sendu. =.=' nasib baik ade jugak kawan2 yang sudi baca. hehe. thanx guys. i luv all so much xD

hari ni aku rasa takut gila nak pi kerja. sebab semalam banyak gila benda tak settle. email tak reply. payment banyak tak check. OMG! fedup betul2 hari2 buat benda yang sama tapi tak expert2 gak. siyot tul ah. geram betul dah aku ni. the best thing is tengah hari tadi aku tido for 1 hour. u know what that mean? it reflect that i was seriously in stress. whoa. tired already.

haishh..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...