"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 18, 2012

~Komuter Baru~

sekarang ni aku tengah borak2 ngan my bestfren mas kat fb. oh ya, uolls tahu tak yang sekarang dah ada KTM baru. teruja wes nak tanya pengalaman beliau sebagai antara pengguna pertama komuter baru tu. ader lah 2, 3 train yg baru kot. ni mas yang cakaplah. kalau mas tipu, maka tipulah aku.. hehe.. hangin je mas baca ni. haha.. Alhamdulillah. bertambah juga kan. hopefully tahun depan bertambah lagi dan lagi.

rasa macam bertambah semangat lagi aku nak cari kerja kat KL. yalah last time xnak cari kerja kat KL sebab takut jauh. orang kata naik komuter lambat lah, sesaklah, bapak hapak bermaharajalela lah, tak campur train delay lagi. harap2 lepas ni berkurang sikit lah masalah tu. aminnnn.

bulan ni memang bulan paling pokai sekali dalam seumur hidup aku. bayangkanlah dalam akaun aku cuma ada 80 hengget je sekarang.. perghhh.. dalam sejarah beb. tak pernah lagi aku pokai sampai macam ni sekali.

cepatlah hari Jumaat.. hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...