"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 5, 2012

perlu ke aku happy?



tengah hari tadi aku baru saje dapat call dari CIMB for interview. happy? yeah happy tu memang lah happy... at last after a few month berusaha, ni adalah inteview pertama aku. tapi aku tak rasa boleh dapat kerja tu.


Personal LOan Advisor...

haishhhh.. confirm marketing related. kalau aku dapat pon aku tak nak kot.
kekadang aku ada jugak sesekali hati busuk aku ni terlintas, menyesal pulak amik accounting dulu sebab bila aku nampak kerja admin ke or marketing (offered by bank lah) ke cepat2 aku tolak sebab rasa kerja2 macam tu tak sesuai untuk student accounting macam aku ni. yalah, bertahun aku susah2 belajar takkan end up nak kerja macam tukan. berlagak gilakan? like macam accounting tu bagus sangat je. tapi dalam hati aku ni memang minat nak kerja bank bukan accountant pon dari dulu lagi. so ape motif aku amik accounting?

mungkin kalau dari dulu lagi aku amik finance ke, banking ke or marketing ke, aku kan happy bila dapat interview macam ni.

adoi.. kecewa lagi..

*efek gambar yg super over*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...