"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 1, 2012

teringat cerita dulu2~





hi semua!!!

alhamdulillah.. sedar tak sedar dah masuk bulan april pon kita ye. cepat betul rasa nya tahun ni berlalu kan? kauorang pon rasa macam tu tak? teringat dulu ustazah sekolah agama aku bagitahu tu pon antara petanda2 dunia akhir zaman tu. kita akan rasa masa akan berlalu ngan pantas. wuhuhuhu.. insaf sudah. huhu. tapi yang problemnye. insafnye sekejap je. ehehe.

oh ya bulan lepas adalah bulan yang sangat baik untuk belog aku tau. banyak jugak entri aku bulan lepas. yey. hopefully bulan ni pon aku tak malas2 nak updet belog. bukan apa nak harap orang baca sangat pon tapi untuk buat baca sendiri jugak. nanti dah tua2 boleh baca balik. hihi. kadang2 rasa geram juga. kenapalah zaman aku sekolah dulu belog2 ni tak popular macam sekarang. kalau tak dah lama aku buat taw. mesti boleh baca balik apa aku tulis masa sekolah. confirm lawak gila.

ekcuali, masa zaman aku sekolah dulu aku ada jugak tulis diari. haha. siap diari tu aku letak mangga lagi. adeh. tapi masa tu aku memang takut pon orang baca. kebetulan pulak masa tu aku memang minat dengan sorang senior kat sekolah. dalam diari tu memang penuh cerita pasal senior aku tu jelah. bukan sorang tapi adelah 2, 3 orang. siap cerita secara details lagi pertemuan2 bagai. sengal.

tapi sekarang aku pon tak tahulah mana aku letak diari tu. hilang sudah. kalau dapat baca balik tu best jugak kan. mengimbau kembali kegatalan zaman tok adam dulu. hihi.

nite semua o_O


Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,
Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...