"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 24, 2012

got my hp back!! yey!!




Hp aku yang citer tertinggal kat dalam bas tu dah selamat berada tangan aku sekarang. Hihi.. Yey.. Selamat duit dan masa aku. Kalau tak memang haruslah aku kena pi celcom center and buat number ni balik.

Btw thanx lah kat manusia yang jujur sesangat serahkan hp aku yang buruk ni kat security. Menyempat lagi dia hantar sms kat opismate aku bgtau hp aku tertinggal kat bas. Maluuuuuu okey.







Ape2 pon thanx  bebanyak la kat jejaka gbm. Asal la awak tak tinggalkan number fon awak. Kalau tak bolehlah berkenal kenalan ye tak . Soalan yang aku nak tanya, awak ni hencem tak? Dah berpunya ke belum.? Saya nak lateral ke deparment awak boleh tak? :-D

Berangan memang bestkan.. Hihi



Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,

1 comment:

shamyheart said...

Untg dpt balik hp.
Entah2 driver bs, anak 5. Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...