"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 30, 2012

Baru aku sedar....



"PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak melawat Konstabel Mohd Kamil Paimin, di Hospital Kuala Lumpur, semalam yang cedera akibat diserang perusuh BERSIH 3.0 kelmarin, sambil diperhatikan ibu mangsa, Katirah Ngaliman. - Foto Mohd Yusni Ariffin"

sekarang baru aku sedar (sebenarnye dah lame sedar pon =.=) kenapa Allah hapuskan jodoh aku dan dia. dia pon seorang anggota polis seperti lelaki yang terlantar kat atas ni. dan sememangnye kami tak sehaluan. aku bukan cakap ni sebab utama tapi mungkin salah satu sebabnya. sesungguh Allah Maha Mengetahui apa yang kita tak tahu. semuanya dia dah aturkan untuk kita.

uolls tahu buat pertame kalinye aku rase redho giler aku tak ada jodoh ngan dia. if tak, sure dia pon tergolong dalam golongan2 seperti di atas.


1 comment:

Cik Pulau said...

Allah Maha Mengetahui sedangkan kita tidak tahu..^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...