"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 20, 2012

strolling at taman tasik shah alam


hi korang!!

selalunya orang dapat MC terjelepuk atas katil je kan. ahaaa... aku tak ada nak manje2 cenggitu aih. time MC nih lah masa paling seswai nak pi strolling kat taman tasik tu haaaa. wahhh.. hebak tak?

rasa2 nya adalah dalam setahun lebih kot aku tak jejak kaki kat tasik ni. start dari kerja lah kot. kalau ada pon aku tak boleh nak ingat dah. lame sangat. hehe. agak2 kalau joging sehari boleh dapat pinggang macam model tak?=P

disebabkan dah lame sangat tak pi sini memang tak ada maknalah aku nak joging an. tak mampu. haha.. tak larat weyh. ni pon jalan satu round je dah mengah. tak cukup nafas eden. fuhhh. jalan jelah yang mampu uolls. lagi pon petang2 ni rasa malu pulak nak joging sebab ade mamat ensem ramai. segan lah nak bagi diorang sume tengok asset berharga aku bergoyang.. ewwww.. lemakkan. hihi kalau pagi apek ngan nyonya je yang ramai. taklah segan sangat. hihu

eh uolls jomlah layan gegambars. hp ade kamera nilah gunanye kannnn.







ade macam photografer professional tak? :-P




Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,
Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...