"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 25, 2012

Si Putih



hi semua.


tadikan mase i tengah tunggu bas nak balik rumah, tetiba je i terdengar kucing mengiau. sebagai pencinta kucing (pencintalah sangat kan:-P) i ppn carilah dari mne datang bunyi kucing tu.OMG kucing tu warne putih comel sangat. kebetulan pulak time tu i tengah makan sandwich, so i bagi lah kucen tu. i ingatkan tak makan. yalah kucing manalah makan rotikan melainkan dia lapar sangat. tapi kucing tu makan dengan lahapnye. ala... keciannye... tak memasal je i rasa sebak... huhu... nak bawak balik cm tak boleh pulak..


2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

sis selalu rase mcm tu.jumpe kucing comel, nak bw balik tp kucing kat rumah dah berekor-ekor. huhu~

aRa ❤ aFiq™ said...

alala.. tmey nye.. ara pun pcinta kucing.. tpi kadang2 curang jugak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...