"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 3, 2012

Aku, Celcom dan Digi




hi geng~morning semua. harap2 minggu ni akan berlalu dengan jayanya. dahlah minggu ni aku ade audit. aku rasa siapa2 yang pernah rasa diaudit ni cnfirm tahu macam mana azabnye nak melayan auditor bagai nih. *sigh

oh ya, i juz nak share ngan uolls yang semalam buat pertama kalinye dalam seumur hidup buat number line digi. tak pernah seumur hidup rasanya pakai number digi ni. ini lah pertama kali. historic sungguh khenn. sudah lah tu, pakai line lagi. no more prepaid2 dah. haha. terasa diri ini lebih dewasa dari biasa. aww~

disebabkan aku ni memang bajet punya orang, so plan yang aku pakai memang plan yang paling murah diabad ini. sebulan berapa tak boleh nak habaq lah. malulah cheq. huahuahua. tapi yang penting cheq boleh online pakai hp cheq unlumited punya. ala uolls pergi lah kat kiosk2 digi confirm ade iklan terpmpng kat dinding kiosk tu punye. so uolls tengok mana yang paling murah, tulah plan yang aku sebat. hihi.

ekceli sebenarnye nak citer secara detail pn tak boley sebab update pakai phone kan. susah pulak rasanya nak citer panjang2. tapi so far aku pakai okeylah. intrnet pon laju je. bukak youtube pon lancar. nak download pon okey. tak tahu lah kalau awal2 je laju kemain hhuhu

so sekarang ni i pakai 2 number lah. satu celcom n satu lagi number digi ni.number celcom tu plan Upax. Aku dah pakai sejak dari diploma lagi. no ak yg Upax ni memang besh giler. Student rate kan. Kadar rendah samarata untuk semua line kat malaysia ni. Tapi masalahnye terhad sampai umur kita 26 tahun je. Aku tahun ni dah masuk 25 tahun.. Huhuhu. So betterlah aku tukar number baru dari sekarang. Ye dak?

Tapi cam kelakar pulak. Dulu masa mula2 pakai number Upax tu aku fikir wah berbaloinye. Lame lagi nak 26 tahun (at that time aku 21) ade 5 tahun lagi aku untuk aku enjoy benefit dari Upax ni. Tuptup pejam celik pejam celik dah 4 tahun berlalu. Ironic nye. Huhu

Location : Persiaran Kayangan, Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor,
Posted via Blogaway

1 comment:

shamyheart said...

pnh jgk pkai upax. Mmg brbaloi2. Tp skrg pkai celcom x2. Best jgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...