"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 26, 2012

Diana Amir;-)




Haii.. Selamat tengah semua?.. Dah lunch belum?

Uolls kenal Diana Amir? Aku rasa pasti sebahagian besar dari korang kenal kot siapa Diana Amir ni. Dia seorang pelakon yang agak dikenali jugaklah kat Malaysia ni.

Di awal kemunculan Diana Amir, aku pernah suke tengok dia and apatah lagi tengok dia berlakon. Tapi nak benci pon tak adalah. Cuma tak suka tengok je. Aku paling tak suke tengok lakonan dia dalam filem Aku Masih Dara. Dia pegang watak remaja bermasalah. Adoi. Sangat tak suka okey.

Tapi sejak kebelakangan ni aku jadi minat pulak kat dia. Yess ofkos lepas dia berhijrah, sejak dia berhijab. Aku rasa dialah perempuan bertudung paling comel sekali. And yang paling aku suka dia bertudung dengan sempurna and kemas.



cantik kan. sangat kemas and elegant.


gaya tudung dia yang paling aku adore. =) selalu berangan nak pakai tudung macam ni gak. dah try tapi harudlah tak semenggahkan. wuuuuwuwu


Tambah pulak sekarang ni dia berlakon dalam drama Cinta Untuk Emelda, suka sangat dengan watak dia dalam tu, bertambah2 minat aku kat dia. hihi.



 

comel sangat=)




Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,

2 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

suka Diana amir.. chumel kann..

eruniahasano87 said...

sukaa jugakk diaa..aah dia pkai tdungg kemass je kan akk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...