"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 20, 2012

bertapa di klinik rosli



lama rasanya tak pi klinik. tak pi klinik maksudnya sihatlah kan.
tu tandanya saya membesar dengan sihat.
ya.. sihat sesangat!!! hakhak

sejak seminggu lepas aku batuk tak berhenti2
dah jadi macam acara tahunan lak rase
tahun lepas pun batuk teruk gak
malu gak masa tu batuk teruk sangat
muka ayu (perasan) batuk macam monster..!



tak de keje time ni amik gambar pintu. hehe
biasalah bukan selalu datang klinik pong.
amik gambar buat kenang kenanganlah
boleh?


ekcuali hari ni dua kali aku datang klinik rosli ni
first time kul satu lebih tapi kelinik tutup sebab sembahyang jumaat.
adeh.. tensen eden
sebagai orang islam tak adalah aku naktensen lelama
dosa lak rasanya =.='
bukan dokter tu sengaja pon kan
sembahyang jumaat kot hihi

aku datang balik kul3 petang.
jumpe dokter, no wonderlah tutup time sembahyang jumaat
tengok muka pon dah tahu alim banget!!
aku hari ni dah lah tak ada suara
sirius suara aku cam rock kapak
huhuhu
dokter tu pon gelak bila cakap ngan aku

alhamdulillah..
hasilnya

taraaaa


MC!!! yahoooo
terima kasih bangat Dr Arif bagi saya cuti
saya sukeee sangat!! hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...