"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 8, 2012

Full pakej blogger : Fatin Liyana


hey korang tengok tak Fatin Liyana kat Nasi Lemak Kopi O ahad lepas... kot. aku pon tak tengok kat TV coz on that time aku kat kampung. TV9 memang tak de. Tapi nasib baik la ada yang sudi upload kat youtube. so dapatlah aku tengok. sape yang tak tengok lagi tu boleh lah tengok kat bawah. tak rugi pon kalau uolls tengok sebab Fatin Liyana ni memang comel sangat orang nyer=)


amacam? comelkan dia? suka pulak aku tengok fatin liyana ni. dahlah pandai, cantik berani pulak tu. bagus2. perempuan macam nilah baru sesuai dijadikan idola remaja zaman sekarang. barulah ada wawasan. cuma si fizo jelah, boleh tahan jugak dia punya menggelabah ek. haha. kena shoot sekali ngan fatin malu je. tapi nasib baik aura Aril Fatah tu masih membare dalam jiwa (cewaahh) so layan jela tengok perangai dia. Fatin pon rilex je walaupon si Fizo tu asyik usik2 dia sampai aku pon naik jeles.. hihihi.. Tapi aku syak Fatin Liyana ni macam tak layan kot citer Cinta Buat Emelda. =P.. Cian Fizo. beria ia mengaku dia like entry dak Fatin ni. =D

Rasa macam bangge je bila tengok blogger muslimah macam fatin liyana ni boleh berjaya sampai ketahap sekarang. kalau nak dibandingkan ngan blog picisan cam aku ni jauh panggang dari api.. terasa kerdil sangat u.. memang susah nak cari blogger yang berwawasan macam dia. yang macam aku ye banyak... ahaha. so harap2 fatin liyana akan terus berbelog sampai bila2 k. Keep it up!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...