"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 17, 2012

Meggi paling sedap



ni adalah dinner aku semalam.. mesti uolls nak cakap takkan makan meggi je kot... tahulah dah hujung bulankan. haha..

hello... megi ni bernilai RM 4.50 tau. bersamaan dengan makan nasik lauk ayam kat kafe opis aku. so... what so special ngan meggi ni?

ekceli meggi ni aku beli kat salah satu stall yang agak fofuler kat opis aku ni. meggi dia memang marveles giler ah. bukan meggi kosong je tapi ada telur ngan daging ape ntah aku pon tak hingat . selain tu ada bawang cili n sayur2 sikit. memang sedap sesangat.

sekarang aku dah ketagih ngan meggi.. Selalu order mesti mintak meggi tomyan and extra cili. Meletops rasanye.

:-)

1 comment:

aRa ❤ aFiq™ said...

amboi akak.. tak elok ketagih maggi.. cer ketagih nasik lak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...