"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 17, 2012

I`m Sick!!!


perghhh... champion pulak aku minggu ni kan... 3 hari tak updet belog kann.. rindu jugakk.. sebab dah rase belog ni macam sebahagian dari hidupku pulakk khennn.. :-P

sebenarnye 3 hari aku menyepi adalah disebabkan stress dari tmpt kerja yang melampau. sumpah aku stress. sampai masuk dalam mimpi kot. dok mimpi currency lah apelah... urghhh... stress sangat!!!

hari isnin lepas entah ape kenapa aku asyik nak tidur je. bangun 5 minit tidur balik sejam. macam tulah aku dok ulang tayang. entah hape ntah.. ari selasa pulak aku kena bangun awal pulak sain agreement ngan orang bank islam. nasib baik kat tempat keje tak ngantuk. tapi sebelum tu dah bantai tidur kat dalam bas sampai mata pon naik bengkak =.=

hari ni pulak stress ngan opismate aku. stress ngan sistem. stress ngan error.. stress ngan orang. semua stress lahhh. sick with all these things. urgghhhhttt....

sampaikan masa balik tadi aku boleh beli aiskrim sampai 2 kot



gila nafsu gajah aku ni kan.. tapi menolong jugak lah hilangkan stress aku.

entahlahh sekarang ni rasa macam nak cari jodoh tu macam dah boleh tendang gi afrika dulu. cari keje baru lagi penting. buat masa nilahh.. Haha..

Keje baru plis

Ps : sorry ayat tunggang langgang.. Lantaklah labu. Nak tdo dah... Nite semua... x-(

Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,
Posted via Blogaway

2 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

amboi kak.. stress mkn askrem.. nak jugakkk.. hehe

Mrs Lurve said...

xpe, berusaha lbh gigih utk kerja yg di ingini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...