"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 20, 2012

Lame tak main jahit2 baju

A ahhh... Yelahhh.. Dah lame pulak rasanya aku tak jahit menjahit ni. Tahun lepas kemain rajin sungguh pulak. Tiap2 bulan aku dok mengerjekan mesin jahit aku tu.. Haha.. Tahun ni macam sehelai je rasanya. Malas yang menimpa-nimpa. :-V



Lama dah mesin jahit aku ni berehat. Nak dekat raye ni bolehlah aku memulakan sesi menyiapkan baju raya. Tahun ni aku nak beraya sakan tak kire. Hohoho. Tahun lepas aku tak beraya kot.. Raya sengsorang kat umah. Wuwuwu... Gila kau tak sedih pulak aku kan. Bila teringat balik rasa cam stupido je. Kerja bank tapi tak raya?

Tahun ni aku nak buat 5 pasang baju raya kut.. Muahaha.. sakan tak aku??

posted from Bloggeroid

1 comment:

aRa ❤ aFiq™ said...

wah best nye taw jahit baju..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...