"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 19, 2012

Mandi Wap di Rumah



Mak aku ade beli vakum wap pelbagai guna. Boleh cuci lantai, karpet,dinding toilet. Bukan untuk tujuan mencuci saje korang tapi boleh juga digunakan untuk tujuan kesihatan seperti mandi wap.






Yang tengah mandi wap tu bukan aku ye.. Tapi adik aku. Takut sangat orang letak gambar dia kat belog. Aku bagi jugek anak manje mak aku ni. Haha.

Antara kebaikkan mandi wap ni adalah ia boleh memecahkan lemak dan juga memperbaiki peredaran darah. Wah bagus tukan.

Agak2 boleh kurus dengan pantas tak kalau hari2 wat mandi wap? Hihi... Insyaallah boleh kalau gigih. Tapi tak bolehlah buat hari2 tak silap aku 3 kali seminggu okey lah... Tu pon lepas buat ni kena minum air masak secukupnya.

Walaupon pakai vakum je tapi impak dia same je kalau kita beli mesin mandi wap yang kotak tu. Adik aku pon tahan 10 minit je. Plus yang ni multipurpose lagi.

Tak sabar tunggu turn aku pulak pas ni. Yey.

Nak cube???

Location : Persiaran Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor,
Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...